Monday 17 November 2014

Set Sendi Shaklee yang memang ohsem!

Bismillah..

Salam sayang dari saya buat anda semua. Adakah ada di kalangan blogger mengalami sakit sendi? Atau ada ibu bapa yang mempunyai masalah tulang sehingga sukar untuk beribadat dan melakukan kerja seharian. Insyaallah Set Sendi Shaklee dapat membantu.

Hari nie saya nak share sikit mengenai Set Kesihatan Sendi. Kenapa saya cakap set sendi nie ohsem? Ini adalah testimoni customer saya sendiri. Alhamdulillah..dengan pengambilan secara konsisten selama 3 bulan customer saya merasai perubahan pada tahap kesihatan beliau. Kalau dulu selalu mengadu sakit, sejak amalkan memakan set sendi nie sakitnya semakin berkurangan malah beransur pulih. Ada juga bahagian yang masih lagi belum pulih sepenuhnya.

Seorang lagi customer saya memang mengalami masalah sakit pinggang sejak dari muda lagi. Pernah satu tahap bila sakit pinggang menyerang sampai berhari-hari tak boleh bangun. Alhamdulillah..Allah telah menemukan saya dengannya dan mempermudahkan jalannya. Saya consult dia untuk try amik Ostematrix dulu. Terkejut saya bila dapat message dari nya..yang dia dah boleh bangun.--.walaupun takes time jugak masa nak bangun tue. Syukur...syukur...saya dah bantu orang lain sihat dengan Shaklee.

Bagaimanakah cara nak mengatasi sakit urat & sakit sendi ini?

Senang sahaja. Amalkan tiga kaedah ini:

✔ Kaedah 1 : Mengekalkan tulang rawan yang sihat

Advance Joint Health Tablet
Advance Joint Health Tablet membantu menyokong keselesaan sendi

ADVANCE JOINT HEALTH TABLET (AJHT) memberikan manfaat kepada sendi dalam tiga(3) cara:

(i) menyokong keselesaan sendi
(ii) memelihara tisu penyambung yang sihat
(iii) meningkatkan kesan kusyen

✔ Kaedah 2 : Mengurangkan inflamasi

Omega Guard berfungsi mengurangkan inflamasi sendi

OMEGA GUARD Shaklee adalah omega3 yang melambatkan degradasi tulang rawan. ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi jadi ia boleh membantu mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi. Omega- juga bertindak sebagai pelincir. Ia membantu kita untuk bergerak dengan lebih bebas.Kajian terkini menunjukkan pengambiikki\asid lemak omega 3 bersama glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi daripada mengambil glukosamina sahaja.

✔ Kaedah 3 : Mengekalkan sel tulang yang sihat

OsteMatrix kalsium penting untuk kesihatan tulang

OSTEMATRIX  - Kalsium penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen. Magnesium pula diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi. Ramai orang mengambil terlalu banyak kalsium tetapi tidak cukup magnesium. Kajian menunjukkan pengambilan kalsium berlebihan bukan sahaja membantu menguatkan tulang temulang tetapi juga membantu mengurangkan gejala osteoarthritis.

Bantulah ibu bapa anda jika mereka mengalami masalah sendi sehingga menyukarkan mereka untuk beribadat. Besar ganjaran pahala yang menanti..InsyaAllah...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases. 
--------------------------------------------------------------------------------------


Ingin mendapatkan dan mencuba Set Kesihatan Sendi ini?

 Hubungi saya sekarang.

Hasnawati | Shaklee Independent Distributor ID 1083869 |
☎  SMS/WA 012-2625147 | ✉ norhasnawati@gmail.com | 
FB Page : Amaqla Vitashop

No comments:

Post a Comment