Monday 11 August 2014

Pengedar Shaklee KL


Pengedar SHAKLEE  TerGlamour dan Terlaris di KUALA LUMPUR 

Assalamualaikum dan salam ukhuwah buat pengunjung setia AmaqlaVitashop.

Mencari pengedar Shaklee yang terdekat dan menghubungkan terus kepada anda? 

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia di kawasan Kuala Lumpur.
Kawasan CoD saya di sekitar Kg Baru KL, Desa Petaling, Sg Besi, dan Petaling Jaya.
Pada waktu pejabat kawasan CoD saya di sekitar Universiti Kuala Lumpur (UniKL), Kg Baru KLJalan TAR dan kawasan yang berhampiran area Sogo.  

Sambil² korang nak shopping kat area Jalan TAR or Sogo Kuala Lumpur tue bolehlah shopping vitamin Shaklee dengan saya selaku pengedar Shaklee di Kuala Lumpur. Penghantaran terus by hand kepada anda.Tak perlu susah² cari pengedar yang jauh dengan anda.

Cara untuk menghubungi saya?

Anda boleh menghubungi saya melalui sms/ whatsapp / call di talian 012-2625147 ~ Norhasnawati atau 
di FB Page saya Amaqla Vitashop untuk mendapatkan vitamin Shaklee kesayangan anda tue dari pengedar Shaklee terlaris di Kuala Lumpur.
Eksklusif konsultasi berterusan hanya untuk customer saya sahaja. Sesiapa yang berada berdekatan dengan kawasan Kuala Lumpur juga boleh menghubungi saya untuk mendapatkan vitamin kesayangan anda.
Insyaallah, saya sudi membantu anda di mana saja.


Hasnawati | Shaklee Independent Distributor ID 1083869 |
 SMS/WA 012-2625147 | norhasnawati@gmail.com | 
FB Page : Amaqla Vitashop

No comments:

Post a Comment