Friday 27 June 2014

GET Clean Home dengan Shaklee


get clean home shaklee, get clean laundry
Get clean Laundry

Hari ini saya nak cerita sikit pasal GET CLEAN LAUNDRY dari Shaklee nie..Memang sangat² best pakai sejak bertukar kepada Shaklee nie baju kelihatan baru walaupun sebenarnya dah lama pakai. Paling ketara bila basuh pakaian kaler putih. Jangan tak tahu yer, kasut sekolah anak pun saya basuh dengan sabun laundry nie. Memang putih bersih jer.

 

[ Cerita 2 hari lepas]

Basuh baju terlupa nak jemur kat ampaian pagi semalam..kelam kabut nak pergi kerja punya pasal..malam tadi ambil baju dalam mesin basuh nak jemur..cium gak kot ada bau hapak ker sebab semalaman dok dalam washing machine tak berjemur..

Bila cium² sukanya tak ada bau hapak.. best betul guna FRESH LAUNDRY POWDER SHAKLEE dan SOFT FABRIC nie kalau jemur kat ampaian bau baju memang fresh...

Pernah gak sebelum nie kalau terlupa nak jemur kain duk dalam washing machine semalaman confirm ada tinggal bau..dah kene basuh semula..sorry to say saya memang tak suka bau baju yang hapak..sebab bila kering baju tue lagi kuat bau hapak tue..berbeza bila saya dah bertukar ke bahan semulajadi..no more BAU

Lagi satu saya perasan sejak pakai soft fabric Shaklee nie baju memang senang nak iron...terutama baju office dan uniform anak..cepat dan jimatkan masa!!

Shaklee bukan setakat vitamin sahaja yer..ada juga untuk keperluan isi rumah..saya sudah bertukar kepada SHAKLEE..kerana ia SEMULAJADI, SELAMAT dan BERKESAN..anda bila lagi..?

So jangan tunggu lagi..bertukarlah kepada bahan semulajadi yang dijamin 100% selamat tanpa bahan toksik.
Sebarang pertanyaan / pembelian boleh hubungi saya.


Hasnawati | Shaklee Independent Distributor ID 1083869 |
☎  SMS/WA 012-2625147 | ✉ norhasnawati@gmail.com | 
FB Page : Amaqla Vitashop

No comments:

Post a Comment