Friday 30 May 2014

Testimonial Shaklee Set Kecantikan & Omega Guard - Miliki Wajah Berseri dan Flawless

Kulit Wajah Flawless Setelah 4 bulan


Assalamualaikum...

Alhamdulillah..hari nie saya nak share testimonial set kecantikan Shaklee dari seorang pengguna Shaklee. Dengan pengambilan vitamin secara konsisten..nah ini hasilnya selepas 4 bulan makan set D Shaklee.
testimonial-set-kecantikan-shaklee-set-D
Testimoni dari pengguna Set D


"Salam semua :)

Saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't? :)



Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. :( tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. :) Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)

Gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012. Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing :) I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements. Thanks to Nadiah Suhaidi for the guidances and advices. :)"
Set D Kecantikan Shaklee mengandungi gabungan 3 jenis vitamin yang mengandungi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C.

Kombinasi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C menghasilkan:
  • Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah lebih berseri
Ingin miliki kulit yang cantik berseri menjelang hari raya nanti? Segera bertindak..hubungi saya..saya akan memberi konsultasi bersesuaian dengan masalah kulit anda.

 
Hasnawati | Shaklee Independent Distributor ID 1083869 |
 SMS/WA 012-2625147 | norhasnawati@gmail.com | 
FB Page : Amaqla Vitashop

No comments:

Post a Comment